Dzisiaj jest 25 lut 2018, 8:36

Wymiana podzespołów

Strefa twórcza użytkowników Parszywej XVI.
  • Autor
  • Wiadomość

Templarr

Użytkownik

Użytkownik

Awatar użytkownika

• Battlelog: ParszywyTemplarr

Wymiana podzespołów

Post08 kwie 2013, 17:04

Siema. Mam pewien dylemat. A mianowicie czy wymiana podzespołów w moim komputerze będzie potrzebna w przypadku, gdy chcę wymienić kartę graficzną i dokupić ram.

CPU: AMD Athlon II X2 250 3.01GHz
MOBO: ASRock N68C-S-UCC
GPU: Palit Geforce GT220 (uszkodzone chłodzenie) /// wymiana na: ASUS Radeon 6670
RAM: GoodRam 2GB DDR3/1600 /// dokupienie drugiego takiego samego
Zasilacz: Z tego co wyczytałem na plakietce jest to XPower 420W (szukałem w necie, firma robi zasilacze do telefonów, kompów itp. Niestety nie znam się na zasilaczach i nie wiem czy idzie do wymiany czy nie)
Windows 7 32-bit /// wymiana na 64-bit

I tu nachodzi pytanie, które jest na samym początku. Czy trzeba wymienić (zasilacz, płytę główną itp.)? Proszę, abyście wypowiedzieli się czy ten zasilacz i płyta główna pociągną taki zestaw oraz czy taka zmiana jakoś znacząco wpłynie na zmianę wydajności w Battlefield 3. Pozdrawiam.

Human

Użytkownik

Użytkownik

Awatar użytkownika

• Steam_id: /id/whuman/

• Battlelog: Humanoss

• Bad Company 2: Humanoss

Re: Wymiana podzespołów

Keegen

Użytkownik

Użytkownik

Awatar użytkownika

• Battlelog: KeegenPL

• Bad Company 2: KeegenPL

Post08 kwie 2013, 17:40

O jakich cenach mowimy ?
35 MIESIĘCY = 10 SEKUND
Obrazek
"Tyl­ko roz­bi­tek, który uniknął śmier­ci na tonącym okręcie, może pojąć psychikę człowieka, który śmieje się wyłącznie dla­tego, że może od­dychać."

Templarr

Użytkownik

Użytkownik

Awatar użytkownika

• Battlelog: ParszywyTemplarr

Post08 kwie 2013, 18:17